среда, 5. октобар 2011.

Novi CHAT

20 коментара:

  1. veliki pozdrav vama gospodarice boginjo od slave kuje canada

    ОдговориИзбриши
  2. cinite mi se kao prave gospodarice a seksulna kaznjavanja se podrazumevaju ili ih nisam video u pravilima

    ОдговориИзбриши
  3. поштована љубавницу када сам прочитао твој блог који сам схватио да је ово мој живот сан Стварно желим ово. Да ли постоји могућност да дође до вас и служе вам као надвиле скромни и послушно роб.

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Bio bi Vam rob odlican moj email 1miroslavsimonovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Bio bi poslušan radio kucne poslove sluzio bi ko rob gledao u patos moj email 1miroslavsimonovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Zdravo., mladiponizan, izvinite sto Vam se obracam nadimkom ali Vase ime ne znam i pretpostavljam da Vam ne smeta. Vas profil sam procitao i mnogo mi se dopao, pa sam odlucio da posaljem poruku. Kako ste danas? Da li bih mogao biti Vama od kotisti i zabave..biti vas rob..poslusna igracka koja ce sve uraditi za Vas..da Vas zabavi..namami osmeh na licu..da osetite da me potpuno posedujete i da sam spreman za Vas sve da uradim..

    ОдговориИзбриши
  8. Dobro vece Vam zelim.
    Ne znam da li je ovaj sajt i dalje aktivan, ali ako jeste ponizno bih Vas molio da mi se javite radi dogovora i sluzenja Vama.
    Zahvalan unapred.

    ОдговориИзбриши
  9. ja bi zeleo da se prijavim ako ponuda jos uvek vazi

    ОдговориИзбриши
  10. Poštovanje gospodarice Aleksandra i Ana jako sam zainteresovan da vas upoznam? Zovem se Djordje, imam 28god i iz Šapca sam. Možete mi pisati na mail-djordje23jovanovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam sedište za sedenje za devojke I žene Aleksandra I Ana možete sedeti na meni po ceo dan I noć ako može služio bi vam Aleksandra I Ana javite se da budem ispod vasiš sočnih guza

    ОдговориИзбриши
  12. Aleksandra I Ana ja sam sedište za devojke I žene

    ОдговориИзбриши
  13. Aleksandra I Ana ja sam stolica za devojke I žene

    ОдговориИзбриши
  14. Aleksandra I Ana možete sedeti na meni po ceo dan I noć

    ОдговориИзбриши
  15. Aleksandra I Ana mogu vam služitii jer sam sedište za sedenje za devojke I žene

    ОдговориИзбриши
  16. Aleksandra I Ana javite se da budem ispod vaših sočnih guza Aleksandra I Ana

    ОдговориИзбриши